sobota, 26 grudnia 2015

Święta...Ehh #2

Swieta...Czas milosci,radosci i innych pierdol. Kazdy czuje ta magie swiat...Szkoda ze nie ja :/. Te swieta wydaja sie takie sztuczne,i raczej takie sa. Pocwiczyc nie mozna,bo pelno jedzenia xd...Spiewanie koled,Hmmm...Byloby okej,gdybym nie musiala spiewac ich na sile :). Osoby,na ktorych Mi zalezy,nawet zyczen nie zlozyly :')...Moze ich odstraszam?,najwyrazniej tak. Ale jedyna rzecz w tych ,,pieknych/magicznych" swietach,jest to ze mozesz popatrzec na male dzieci jak sie ciesza z prezentow,ze chociaz one czuja ta mila atmosfere,ktora Ja chcialam poczuc rowniez w te swieta...Moze sylwester jakos Mnie rozweseli. A jak juz jestem przy temacie tych wszystkich swiat,to na Tumblr'ze znalazlam ostatnio taki fajny wpis: (cytuje)
-,,Co roku te same bombki,obroz,jedzenie...Tylko szkoda ze talerzy coraz Mniej"
Sama nie wiem jak to intepretowac XDD...Stwierdzajac,ze mam dzisiaj dola,to jeszcze Mama zaczela sie czepac czemu napisalam taki ,,dziwny" komentarz pod zdjeciem kolezanki ;_;...Chcialam Jej wytlumaczyc ze tak kazdy robi,a ta ze Ja nie interesuja inni tylko Ja. Ogolem,Moja rodzinka jest MEGA...z tego powodu zrobilam sobie kakao z sosem klonowym i krowkami i bita smietana :3...To zawsze Mi poprawa humor.Podsumujac dzisiejszy dzien,nic za wiele nie napisalam,nie bylo co napisac. Nudny,sztuczny,oziembly,nie liczac kakao xd itp...A wiec oceniam na kijowy :).

A Wy,Swoj dzisiejszy dzien na jaki oceniacie? Napiszcie w Komentarzach :')...Moze chociaz u Was byla fajna atmosfera itp. :)

Kolejna część wpisu pojawi się jutro :)
Zapraszam na Mojego Tumblr'a:
-blackcoloredworld
Możecie w Komentarzach pisać Swoje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz